نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3779
-
الف
+

وداع دردناک مردم و هنرمندان ایران با نویسنده سریال «شب های برره»

مراسم تشییع جنازه نویسنده ایرانی پیش از چاشت امروز (11 حوت) برگزار شد.

به گزارش آی فیلم2، «خشایار الوند» فلمنامه نویس ایرانی (پنجشنبه ۹ حوت) به دلیل حمله قلبی به عمر 51 سالگی در گذشت.

پس ازدرگذشت ناگهانی این هنرمند ایرانی در شبکه‌های اجتماعی نام آقای الوند به هشتگ تبدیل شد. شب‌های برره یکی از آثار آقای الوند بود که کاربران فضای مجازی به آن زیاد اشاره کرده اند.

آنچه توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرد، مرگ ناگهانی آقای الوند در سن ۵۱ سالگی بود و اینکه با مرگ غم‌انگیز خالق آثاری مواجه شده بودند که سال‌ها برایشان مایه خنده و سرگرمی بود.

مراسم تشییع جنازه «خشایار الوند» فلمنامه‌نویس سریال‌های ایرانی چون «پایتخت» و «شب‌های برره» پیش از چاشت امروز (11 حوت) برگزار شد.

خشایار الوند در سال ۱۳۴۶ خورشیدیدر تهران به دنیا آمد. «سیروس الوند» کارگردان سینمای ایران برادر او است و «ماهور الوند» بازیگر و استعداد تازه کشف شده سینمای ایران، برادرزاده‌اش می باشد.

او در سال ۱۳۶۳ هجری خورشیدی در جایگاه دستیار کارگردان و برنامه ریز وارد سینما شد.

آقای الوند فعالیتش را در سینما در سال ۱۳۸۰ با نگارش فلمنامه‌های «مزاحم» و «برگ برنده»، هر دو به کارگردانی سیروس الوند ادامه داد اما عمده شهرتش را با نگارش فلمنامه سریال های کمیدی موفق کسب کرد.

«نقطه چین»، «شب های برره»، «باغ مظفر»، «گنج مظفر»، «مرد هزار چهره»، «مرد دو هزار چهره»، «قهوه تلخ»، «ویلای من»، «شوخی کردم» و «در حاشیه»، «پایتخت»، «پایتخت ۳»؛ «پایتخت ۵»، «پایتخت ۴»، «علی‌البدل»، «کمربندها را ببندیم»، «مسافران»، «دیوار به دیوار» و «دیوار به دیوار ۲» از جمله سریال هایی هستند که آقای الوند نگارش آن ها را به دوش داشت.

ب م

نظر شما
ارسال نظر